Wyrobienie oraz sprzedaż e-podpisów. Usługa PAPERLESS!
Coraz więcej osób ma problem z tym, że podczas załatwienia sprawy przez Internet wymagane jest posiadanie podpisu elektronicznego. Wykorzystywany jest on m.in. do:
do składania e-deklaracji
komunikacji z ZUS, US
składania wniosków sądowych w eKRS tj. o rejestrację spółki, zmianę danych
podpisywania sprawozdań finansowych
składania wszelkiego rodzaju innych pism i wniosków np. o dotację
Podpis elektroniczny ma taką samą moc prawną jak ten złożony własnoręcznie.
Nasza firma zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie sprzedaży, rejestracji i aktywacji kwalifikowanych podpisów elektronicznych CERTUM.
ŚWIADCZYMY USŁUGI PROFESJONALNE - DOJAZD DO KLIENTA
Załatwianie spraw urzędowych z e-podpisem jest łatwiejsze i wygodniejsze - zdecyduj się na jego założenie już dzisiaj!
Oferujemy swoją pomoc w kompleksowym dopełnieniu formalności!
Nasi Klienci mają do wyboru dwa pakiety usług:
I - Pakiet turbo ekspres wraz z zestawem certum mini 2 lata w cenie 549 zł brutto - zestaw do podpisu kwalifikowanego wraz z czytnikiem kart, kartą kryptograficzną i oprogramowaniem.
II - Pakiet turbo ekspres wraz z zestawem SimplySign 2 lata w cenie 672 zł brutto - zestaw do mobilnego podpisu kwalifikowanego z możliwością korzystania na urządzeniach mobilnych tj telefon, komputer.
III - Pakiet turbo ekspres paperless wraz z zestawem centrum mini 3 lata w cena 684,30 zł brutto - zestaw do podpisu kwalifikowanego wraz z czytnikiem kart, kartą kryptograficzną i oprogramowaniem.
Chcesz być bardziej przyjazny i innowacyjny dla klientów? Chcesz podnosić wydajność operacyjną? Chcesz być bardziej efektywny kosztowo? Chcesz lepiej zarządzać ryzykiem operacyjnym?
Skorzystaj z nowej innowacyjnej procedury, jaką jest PaperLess, czyli eliminacja tradycyjnego, papierowego obiegu dokumentów na rzecz bardziej bezpiecznych ich cyfrowych wersji.
Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem: 22 205 08 70
Autor: paperless
Kontakt: